Poslední výjezd suprové sezony (Zmrdovice u Hradce, nepustí tě z promile)!

Je 23.4.2017 a již desítky ba stovky dukláků mají dnes jediný cíl, a to vyloupit Perníkovou chaloupku v posledním kole  POSTUPOVÉ baráže! Nebo též Zmrdovice u Hradce. (Nikomu nelezeme do prdele) Až pojedeme do Hradce, budeme řvát bez Hradce! Extraliga voláá!!!

Nejhlučnější část dukláků vypravuje autobus ve složení Fanatici/DuklaFans.

Sraz odjezdu je stanoven na 12:00hod. od hospody Na Růžku s přesunem k OMW. Ale už ráno mi bylo jasné, že tento termín bude na místě oddálen. Neboť většina posádky je od pátku nezvěstná.

Přicházím něco kolem půl dvanácté. Usedám s několika dalšími fanoušky z okolí k pelhřimovským duklákům, kde se dá očekávat zábava a opravdu zábava/nezábava byla. U našeho stolu se začíná objevovat syndrom únavy a vyčerpání z mistrovských oslav (odhadem 3 promile)

Asi nějak takhle.. Dotyčný odvážně kupuje flašku pro výjezdníky, oblíbeného jégra…V zápětí se snaží sebrat spadlé cigáro… Načež jej cigareta přemáhá a upadá za ní na podlahu... Provedení super, dávám 7 bodů z 10. Zakoupený jégr z místní hospůdky je vychlazený a celý! Takže není co řešit..  Ovšem během cesty k autobusu stačí vypadnout ještě z hospody  a předvést taneček alá udrž se na nohou. Chvilku to vypadá, že země zvítězí… Jégr opět zachráněn, i když už značně poškozen!! Zde bych provedení hodnotil devíti body.  Celé tohle vystoupení bych definoval jako Volání divočiny nebo jako Nedej alkoholu možnost, aby tě porazil !

Už je mi zcela jasné, že dnes to bude vážně jízda!

No nic, přesuneme se k odjezdu. Něco kolem půl jedné sedím s další skupinkou v autobuse a čekáme, než dorazí Fanatici. A taky až nastoupí náš kolega, aby mohl ulehnout k následnému spánku. Jeho spánek trvá do Pardubic a ještě déle… Jelikož u vstupu stojí Městská Policie, není divu, že ho odmítají do haly pustit. Z toho co jsem se doslechl, spal v tzv. deliriu po celý zápas na trávě vedle autobusu…

Zpátky k cestě…
První zastávka hned za Jihlavou U Tří Věžiček. Nic zásadního se neděje …
Zastávky probíhají klasicky pivo, pokec, nějaké to pyro. Když není pyro, použije se  hasičák...
Ti více opilí spí v autobuse..  (víme, koho tím mám na mysli)
Hromadnou slezinu s dalším autobusem a auty fandů, máme na benzínce za Chrudimí. Zde se do dnešní jízdy přidávají ještě lidi z Chrudimi ,kteří dlouhá léta podporují Duklu.

V Pardubicích začíná jít náš autobus do varu.
Je to tady, náš dnešní řidič otvírá dveře a začíná pro místní začíná PEKLO!!!   A to doslova…
Z dýmu a ohně se line přes celé Koňovice hlasitý řev obou autobusů+aut, co se k nám po cestě připojili…. (Nesmím zapomenout ani na luxusní limuzínu, kterou pár cápku z naší posádky na poslední benzínce navštěvuje).

Dneska jdeme oslavovat náš návrat do nejvyšší ligy! Doufajíc ve vítězný konec dnešního tažení na perník. Bylo by hezké vidět ty povadlé koňské hlavy po zápase!!
Od autobusu se vydáváme pochodem směr zimák. Jedna z akcí na dnešní výjezd bylo sladění lidí do červené barvy. Dá se říci, že náš bus je oděn 100% do červené.
Po cestě na stadion dáváme tradiční pokřiky pod taktovkou našeho spíkra, odpaluje se další pyrotechnika, padnou i nějaké ty zvukové efekty a náš pochod mi připomíná spíše takové válečné pole.

Nějaký čas hlučíme ještě před stadionem. Co bych dnes opravdu čekal, by bylo několik dvoumetrových pánu v černých vestách s gumovou rukavicí na provedení detailní prohlídky těla.
A ono nic … Místo toho na nás kouká za prosklenými dveřmi několik opičáků oděných do uniforem Městské Policie s alkoholtesterem v kapse.  Z doslechu se první třetinu všichni do haly dostáváme všichni, tedy až na našeho spáče.

Kotel stejný jako minule. Hned vedle kotle domácích s protihlukovou stěnou na obě strany.  No kdo tohle vymyslel? „Pí*a !“ Myslím/vím, že dukláci vedle vyhrazeného kotle slyší kulové, asi stejně jako já minule… Radši dále nekomentovat. Extraliga je extraliga! I když sebou nese nemalé omezení na svobodě fanoušků. Takže to shrneme takhle…
Od domácích slyším v repráku hlasité Par-Par-Pardubice. Pod kotlem do rytmu pobíhá pár dětí s dresy koňů a jejich kreace připomínají nejednoho jihlavského blázna z kopečku. Občas nad hlavami zavlane pár stovek šál, většinou při gólech domácích hráčů. A znova, teď již hlasité Dynamo-Dynamo-Dynamo, opět z repráku.

Už se tu ničemu nedivím. Místní hokej mi připadá spíše jako divadelní představení. Není divu, že na ostatní tribuny pouští sednout jen při přerušení hry. Opravdu DIVADLO, DIVADLO!!!
Na našem sektoru je dnes opravdu vidět jak každý z nás je spokojený s výkony našich žlutočervených borců z celé sezony. A tak nás dnes nerozhodí ani dva rychlé góly soupeře a náš support zůstává stejný jako za stavu 0:0. Je dobře, že spíkři zapojují megafon.  Malou šanci na dotažení dostáváme okolo páté minuty, kdy snižujeme na 2:1. Zbytek třetiny jedeme klasické chorály doplněné větou „Už jsme zase extraligoví!“

Třetina končí za stavu 2:1 a my se odebíráme před halu.
Dneska to není výlet na domácí tribunu, ale do domácího nákupního centra…
V místním nákupním středisku potkáváme stovky lidí v koňských dresech. Musí se nechat, že Pardubice jsou opravdu hokejové město. Je vidět na místních jak tu tím žijí, alespoň v den zápasu. Staří, mladí je to jedno, každý tu fandí. Oprava… Každý tu na sobě má dres Dynama… Chvilkami mi přijde, že tu mají i kolekce oblečení s tematikou hokeje.
K hale se vracíme kolem desáté minuty. Před halou vidíme pár lidí z autobusu, co jsou vyhoštěni ze zimáku za jejich chování během první třetiny. Jako fakt?  Údajné stání na zdi a více jak jedno promile?
Z hokeje nevidím ani minutu, ale během třetiny nepadá ani jeden gól tak předpokládám, že v hale je to stejné jako všechny čtyři třetiny co jsem v téhle aréně mohl zatím strávit …. Banda 200lidí zavřených do protihlukové stěny, co řve, seč jim síly stačí… Mezitím co na vedlejší tribuně hraje snad na 1312% magič s pokřiky Dynamo-Dynamo-Dynamo ! :D Ještě jednou….DIVADLO!
Je před námi poslední třetina téhle prvoligové sezony!!! Můžeme začít slavit naplno!!! Někteří z nás na to čekali dlouhých 12 let!!! Extraligoví, extraligoví, už jsme zase EXTRALIGOVÍ!!
Domácí fanoušci se na nás tváří za stavu 4:1 jak kdyby vyhráli titul, zatímco my se zdravíme s Jirkou Říhou, který sedí hned vedle kotle. Děkujeme mu za odvedenou sezonu  Proběhne také klasická vyvolávačka a odpovídačka Dukla – Jihlava !

Nakonec nám Pepa Skořepa střílí poslední sladkou třešeň v podobě snížení na 4:2, a tím dnešní zápas končí.
Díky hoši, za to co jste pro Duklu dokázali! Legendy, co se zapsali do historie klubu!
Chvíli po utkání zažehá pyroshow. Domácí kotel v podobě několika hirošim s doprovodem dýmovnic… Náš kotel nelení a přidává též trochu toho euforického dýmu do místní haly.
Za zpěvu oslavných písní opouštíme prostor místního dostihového závodiště a vydáváme se k našemu autobusu.
Cestu zpět vyšperkuje jeden z dukláků svým pokusem na jedné z benzínek. Zdrhnout od autobusu se slovy: „Já už dál nemůžu!“
Do Jihlavy se vracíme chvilku před devátou hodinou a většina lidí vyráží přivítat návrat našich žlutočervených legend.

PoÚtStČtSoNe

Celorepublikové choreo

Pochod fanoušků

Aktuální stav Choreofondu ke dni 20.1.2017

Po nákupu materiálu před play off a po vybírání v prvním zápase proti Frýdku Místku (krásných 8504 Kč, 3 eura a 50 centů) je stav aktuální stav choreofondu rovných 13364 Kč!

Děkujeme všem kteří přispívají v jakékoliv formě!

Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Další informace Rozumím